- תפוקת חימום (13,751~3,071) 12,966
- פיזור אוויר D4
- ציפוי סוללה TMFin G
- דירוג אנרגטי ++A
₪1,490
- משלוח מהיר עד 4 ימי עסקים
- מכירות ושירות לקוחות: 050-2224768
אתר מאובטח לרכישה

מזגן LG DUAL INV 180 מזגן עם טכנולוגיית אינוורטר דירוג אנרגטי A++
דירוג אנרגטי (SEER) ++ A
תפוקה בקירור: 11,942 BTU
תפוקה בחימום: 12,966 BTU
Dual Inverter Compressor
Volt Care
™LG SmartThinQ
Dual-Inverter-Compressor
טכנולוגיית LG Dual Inverter
המזגן היחיד עם מדחס מסוג Dual Inverter (שני תאי דחיסה) המאפשר דחיסת כמות גז גדולה יותר בפחות עומס בזמן פעולת המזגן ולכן הינו חסכוני יותר, עוצמתי יותר ויעיל יותר!
*בבדיקה שנערכה על-ידי חברת TÜV Rheinland Korea Ltd. עבור דגם US-Q242K *בהשוואה לדגם TS-H2465DA0. *טמפ' ראשונית (חוץ 35°, פנים 33°), הגדרת טמפ' (26°), זמן בדיקה (8 שעות).
*בבדיקה שנערכה על-ידי חברת TÜV Rheinland Korea Ltd. עבור דגם US-Q242K ** בהשוואה לדגם TS-H2465DA0. **טמפ' ראשונית (חוץ 35°, פנים 33°), הגדרת טמפ' (26°).
™Dual Inverter Compressor
מדחס עם תדירות סיבובית רחבה יותר, חסכוני יותר מבחינה אנרגטית ובעל טווח קירור במהירות גבוהה יותר
חסכון באנרגיה 3
חוסך עד 70% בצריכת החשמל!
הודות למדחס Dual Inverter המתאים את מהירות הסיבוב שלו באופן קבוע כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה, על ידי שימוש בטווח תדרים רחב יותר ובכך תוכלו לחסוך עד 70% בצריכת החשמל.
*בבדיקה שנערכה על-ידי חברת TÜV Rheinland Korea Ltd. עבור דגם US-Q242K *בהשוואה לדגם TS-H2465DA0. *טמפ' ראשונית (חוץ 35°, פנים 33°), הגדרת טמפ' (26°), זמן בדיקה (8 שעות).
מקרר מהר יותר עד 40%
כבר לא צריך לחכות! מזגן LG Dual Inverter מגיע לטמפרטורה הרצויה מהר יותר ממזגן Inverter רגיל, בעזרת עוצמת סיבוב המדחס לרמה המקסימלית באופן המהיר ביותר!
*בבדיקה שנערכה על-ידי חברת TÜV Rheinland Korea Ltd. עבור דגם US-Q242K ** בהשוואה לדגם TS-H2465DA0. **טמפ' ראשונית (חוץ 35°, פנים 33°), הגדרת טמפ' (26°).
עיצוב נקי המשתלב בכל חלל
דאגנו לעצב עבורכם את מזגני LG בעיצוב חדשני בעל תצוגה חכמה ומסנן שניתן לפירוק וניקוי בצורה קלה ופשוטה.
*המוצר בפועל עשוי להיות שונה מהתמונה המוצגת לעיל.
מצב שקט
LG הגיעה לפריצת דרך טכנולוגית בזכות פיתוח המשלב בין מאוורר נטוי ומדחס Dual Inverter ייחודי המאפשר למזגן לפעול בעוצמה גבוהה יותר תוך הקטנת רעשי הפעולה לשינה שקטה ונוחה יותר.
שליטה בצריכת האנרגיה
הטכנולוגיה המתקדמת של LG כוללת תוכניות מובנות לניהול בקרת האנרגיה בעלת 4 אפשריות (40%, 60%, 80%, 100%) שיאפשרו לכם בלחיצה אחת פשוטה בשלט האלחוטי לשלוט בביצועי קירור המזגן ובכך להקטין את צריכת האנרגיה באופן משמעותי.
התקנה מהירה וקלה
מזגני LG מעוצבים כך שהתקנתם תהיה קלה ויעילה יותר, ללא קשר לסביבה ולמספר המתקינים. על ידי צמצום כוח האדם והזמן הנדרש להתקנת המזגן ניתן להתקין יותר מזגנים ביותר בתים ובזמן קצר יותר.
Energy-Display
אפליקציית LG ThinQ – המזגנים מגיעים עם התקן Wi-Fi המאפשר באמצעות שימוש באפליקציה ™ LG SmartThinQ שליטה במזגן מרחוק (במזגן בודד או במספר יחידות). האפליקציה זמינה מכל מקום ובכל זמן ומאפשרת לשלוט בכלל המוצרים הביתיים של LG ממקום אחד.
MEA-Standard-13-Volt-Care
Volt Care מגן על המזגן מפני פוטנציאל נזק אשר עלול להיגרם כתוצאה מתנודות מתח ברשת החשמל.הוא מכיל בתוכו טכנולוגיות מסוג Low Voltage Starter ו-High Voltage Safe. טכנולוגיית Law Voltage Starter מאפשרת את התנעת המזגן גם במצב של הספק חשמל נמוך, בעוד שטכנולוגיית High Voltage Safe מגנה על המזגן ושומרת על פעולת המזגן ביעילות.
חיסכון אנרגטי גדול יותר
קירור מהיר (ג׳ט קול)
חימום מהיר
מצב שקט
מגע יבש
תצוגה חכמה
פיזור אוויר D4
פילטר כפול
ניקוי עצמי
התקנה קלה ומהירה
אופציה לפנל הפעלה קירי
אבחון חכם
ציפוי סוללה TMFin Gold
מצב comfort
צג צריכת אנרגיה
Fi-Wi מובנה
++A דרוג אנרגטי ++A
משקל | 140 ק"ג |
---|---|
מידות | 50578 × 5077 סנטימטרים |
מותג | |
תפוקת קירור (BTU) | |
דירוג אנרגטי |
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל
להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:3שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים
בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”. מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה. פירוק דלתות–במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל, התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת–120 ₪
» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת–180 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן**–50 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת –70 ₪
» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מוצר לבן–50 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מקרר–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה)–100 ₪
ניתן לשינוי בהתאם למדרגות הקיימות בתוך הבית
**מוצר לבן-מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
**מוצר לבן–מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו7ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, אזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’–ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול
העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה
סעיף 30בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב–2012מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”–בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”–ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן–“הציוד הישן”), לדוגמה–במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של200ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של600ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכוללעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחרלתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא–לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבנייןשבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.
פינוי פסולת אלקטרונית
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
"ציוד חשמלי ואלקטרוני"- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
"ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה"- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- "הציוד הישן"), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
- הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד"כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
- הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
- הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
- הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
- הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
- לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
- המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
- לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע"י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע"י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
- מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.